Janet in Vietnam!

Mijn reis..

Lieve mensen,

zoals jullie weten vertrek ik 9 maart naar Thailand (Phuket) om vanuit daar verder te trekken naar Laos, Cambodja en Vietnam. Hoe mijn route er precies uit gaat komen te zien is nog onbekend, maar dat vind ik juist het avontuur.. Ik zie wel hoe het allemaal uitpakt! Of ik vaak gelegenheid zal hebben om verslag te doen van mijn ervaringen is ook nog maar de vraag, maar ik zal proberen jullie via deze website zo veel mogelijk op de hoogte te houden. Nou, ik zou zeggen... tot in juni!Wish me luck :)

Groetjes,

Janet.

Reacties

Reacties

Koen

Good luck :) Heel tof dat je gaat en het word vast een unieke en geweldige ervaring!

elbrich

Gaaf, super ervaring, daarna wil je altijd reizen ;)

Nicolet

Lieve schat ik ben zo blij voor je!!! Maar ik ga je echt super missen! Geniet van elk moment!
Xx

Elsbeth

He lieve nicht!

Fantastisch dat je een nieuw avontuur gaat beleven!!!
Als je richting hert noorden gaat, moet je zeker naar Chiang mai gaan. Ik vond dat een super stad!!!

Alvast veel plezier!

Lys

Hee meis,

Alvast onwijs veel plezier.
Geniet, leer, ontdek en ontspan!

X Lys

Annemiek

Good luck! Maar dat heb je echt niet nodig, het gaat vast en zeker helemaal goedkomen :)
Geniet ervan! Xx Annemiek

Ankie en Michel

Heel veel plezier en veilig terugkomen!

Rosanna en Marrit

He Janet,

Wat gaaf! En wij dachten dat je maar 'gewoon' in Europa zou blijven. Heel veel plezier en geniet er van. En vergeet in Bangkok het koninklijk paleis (Wat Phra Kaeo) te bezoeken... zo mooi!

Rosanna en Marrit

En vergeet NIET in Bangkok het koninklijk paleis (Wat Phra Kaeo) te bezoeken... zo mooi! hahaha

arne

Have a good time honey

ria bakker

Doe voorzichtig en geniet er van!

Hanne

Hey Meis!!!

Geniet er maar met volle teugen van! Ik ben alvast enorm jaloers!!
Veel groetjes uit het koude België en tot de volgende verslagjes he!

Xxx
Hanne

Verena

Ik wens je heel veel plezier en geniet van je reis:) Ik hoop dat je veel avontuur hebt en liefe mensen ontmoet..
Groetjes
Verena

ina

ha janet,
Uit betrouwbare bron vernam ik dat je reis al avontuurlijker is begonnen dan verwacht. Een ontmoeting met een cobra! Nou, dat heb je dan alvast gehad.
Graag wens ik je een voorspoedige reis met - onder het toeziend oog van Christoffel- buitengewone ontmoetingen.
En dan zien we je terug, beladen met verhalen en veel mooie plaatjes uit Azië.
Vanuit Zweeloo een fijne reis gewenst!

Nicolet

Lieverd! Wat een mooie foto's!!! Wow!! I'm so jealous!! Ik wil ook op zulke mooie stranden liggen :P Maar vooral wat een prachtige omgeving!
Geniet!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!